مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-01اقتصادي

12 پایگاه علمی در شهرستان های خراسان جنوبی افتتاح می شود


مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 12 پایگاه علمی در استان افتتاح می شود، گفت: زنجیره تولید علم باید به صنعت و اقتصاد متصل شود تا اشتغال زایی صورت گیرد.

- ، علی فرخنده صبح دوشنبه در جمع نخبگان شهرستان سرایان با اشاره به اینکه نگاه جهادی در عرصه علم، پژوهش و فناوری توسط نخبگان و بسیجیان یک ضرورت است، اظهار کرد: حمایت از نخبگان برای کشور ما تولید قدرت می کند.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی گفت: در کشور در علومی مانند علوم کتابخانه ای رشد پیدا کرده ایم اما متأسفانه در صنعت و تکنولوژی عقب هستیم که در این زمینه باید تدبیری اندیشید.

فرخنده بیان کرد: این مسائل حاکی از این است که بین زنجیره تولید علم با صنعت، ثروت، اقتصاد و تکنولوژی فاصله زیادی داریم و لذا مأموریت ما در بسیج علمی این است که این زنجیره را به هم وصل کنیم.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی گفت: اگر علم، پژوهش و فناوری را به عنوان سه ضلع در نظر بگیریم علوم ما، علوم کاربردی خواهد شد و مشکل اشتغال ما نیز حل می شود.

فرخنده با اشاره به سه بخش علم یعنی علوم مهارت محور، علم پژوهش محور و علوم تربیت محور بیان کرد: علم مهارت محور باید از کودکی به فرزندان آموزش داده شود چرا که از اهمیت خاص و ویژه برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 پایگاه علمی در شهرستان های خراسان جنوبی افتتاح می شود

12 پایگاه علمی در شهرستان های خراسان جنوبی افتتاح می شود