مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-01اقتصادي

شروع عملیات اجرایی ساخت «نهضت ملی مسکن» از امروز در استان ها


همه ابزار قانونی لازم برای اجرای طرح فراهم است و از امروز هر روز و هر هفته میزان پیشرفت کار را پیگیری می کنیم و ملاک انتظار ما برای پیشرفت طرح «امکانات موثر مدیران در در استانها» است.

- شروع عملیات اجرایی ساخت نهضت ملی مسکن از امروز در استان ها قاسمی گفت: همه ابزار قانونی لازم برای اجرای طرح فراهم است و از امروز هر روز و هر هفته میزان پیشرفت کار را پیگیری می کنیم و ملاک انتظار ما برای پیشرفت طرح امکانات موثر مدیران در در استانها است.

وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات 360 هزار میلیارد تومانی بانک ها به بخش مسکن خبر داد و گفت: همزمان به کمک استاندارها که رییس شورای عالی مسکن نیز هستند از امروز در هر استانی شروع عملیات اجرایی ساخت خانه های طرح نهضت ملی مسکن را خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا رستم قاسمی در مراسم چهارمین همایش ملی پدافند شهری که صبح امروز در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزارشد، افزود: ساخت 4 میلیون مسکن نیاز به تاسیس شهرک های جدید و توسعه فضای شهری دارد و فرصت خوبی است که در طراحی شهرک های جدید موضوع پدافند غیرعامل را در دستور کار قرار دهیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با همکاران در بخش پدافند غیرعامل هماهنگ هستیم تا سازوکارها در شهرهای بزرگ و شهرک های جدید با تکیه بر پدافند غیرعامل باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع عملیات اجرایی ساخت «نهضت ملی مسکن» از امروز در استان ها

شروع عملیات اجرایی ساخت «نهضت ملی مسکن» از امروز در استان ها