مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-01سياسي

جزییات جدید از شخم زدن یک خیابان در لرستان/ توپ تقصیر در زمین کیست؟


مسئولان آخرین جزییات و اخبار در رابطه با شخم زدن یک خیابان در شهر خرم آباد را تشریح کردند.

- اظهار داشت: در سال 97، اعضای شورای شهر به شهرداری اعلام می کنند که این راه دسترسی را برای مردم آسفالت کند که این کار انجام می گیرد.

آسفالت زمین به درخواست اعضای شورای شهر بوده است وی با بیان اینکه به مالک اعلام می کنند که شهرداری حق و حقوق شما را می دهد گفت: چون این زمین در عرصه تپه ماسور هست، میراث اجازه این کار را نمی دهد و می گوید که جز تپه است.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه مالک نیز چند بار به شهرداری مراجعه می کند و شهرداری موفق نمی شود که با او توافق کند ادامه داد: مالک به میراث به مراجعه می کند و میراث فرهنگی نیز به مالک اعلام می کند که زمین را جز عرصه تاریخی ماسور برگردان تا ما با شما توافق کنیم و زمین را از شما خریداری کنیم.

فتوحی بیان داشت: این مکاتبات انجام می گیرد و توپ را در زمین شهرداری می اندازند، مالک حالا آسفالت را تخریب کرده است، الان هم ما به میراث فرهنگی اعلام می کنیم که شهرداری حاضر است این مسیر را از میراث خریداری کند، میراث عرصه را کوچک تر کند تا شهرداری هم بتواند خیابان را خریداری کند، میراث فرهنگی نه عرصه را کوچک می کند و نه همکاری، همیشه هم دیوار از دیوار شهرداری کوتاه تر وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از شخم زدن یک خیابان در لرستان/ توپ تقصیر در زمین کیست؟

جزییات جدید از شخم زدن یک خیابان در لرستان/ توپ تقصیر در زمین کیست؟