مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-01حوادث

خلع ید یک هتکاری در منابع طبیعی فومن


رییس اداره منابع طبیعی فومن، در ادامه از خلع ید اراضی ملی در شهرستان فومن خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران یگان حفاظت این اداره یک هکتار از زمین های منابع طبیعی را در روستای توسه کله آلیان از یک متخلف پس گرفتند.

- علی داودی در گفت وگو با ایسنا، از رفع تصرف اراضی ملی خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن 4000 مترمربع از اراضی ملی را در روستای دارباغ از چند متخلف پس گرفتند.

وی همچنین از تخریب یک واحد وانه 16 مترمربعی خبر داد و افزود: متصرفان عرصه های مورد نظر را با سیم خاردار، فنس و پرچین محصور کرده بودند که براساس تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور و احکام قضایی، همه آثار تصرف جمع آوری و به منابع طبیعی بازگردانده شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن ادامه داد: کارشناسان ارزش کل عرصه های رفع تصرف شده را بیش از هشت میلیارد تومان برآورد کردند.

داودی، با اشاره به معرفی متخلفان به مرجع قضایی، تصریح کرد: با جدیت در پی مجازات متخلفان هستیم و قانون در برخورد با این متخلفین از هیچ مجازاتی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه از خلع ید اراضی ملی در شهرستان فومن خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران یگان حفاظت این اداره یک هکتار از زمین های منابع طبیعی را در روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید یک هتکاری در منابع طبیعی فومن

خلع ید یک هتکاری در منابع طبیعی فومن