مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-01پزشكي

مادران باردار 2 واکسن کرونا و آنفلوانزا را چگونه تزریق کنند؟


معاون علوم پزشکی گیلان، خواستار تزریق واکسن آنفلوانزا برای مادران باردار شد و عنوان کرد: تزریق واکسن آنفلوانزا در کنار واکسن کرونا برای مادران باردار لازم است و بهتر است دو هفته بعد از تزریق یکی از این واکسن ها، - ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، خواستار تزریق واکسن آنفلوانزا برای مادران باردار شد و عنوان کرد: تزریق واکسن آنفلوانزا در کنار واکسن کرونا برای مادران باردار لازم است و بهتر است دو هفته بعد از تزریق یکی از این واکسن ها، واکسن دیگر را تزریق کنند.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت تزریق واکسن کرونا برای مادران باردار، اظهار کرد: معمولا در شروع واکسیناسیون هر گروه سنی با اندکی ترس و نگرانی از سوی افراد مواجه هستیم، اما هیچگونه نگرانی وجود ندارد و مراکز واکسیناسیون ما اکنون به بالای 900 مرکز رسیده است.

وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون مادران باردار از سه ماه گذشته، افزود: هنوز 50 درصد مادران باردار گیلانی واکسینه نشده اند؛ این در حالی است که بیش از 85 درصدی افراد بستری شده ناشی از کرونا، واکسن نزده ها هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ترس از واکسن به ویژه در مادران باردار را طبیعی دانست و تصریح کرد: واکسن کمک می کند تا مادران باردار کمتر به کرونا مبتلا شوند و در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران باردار 2 واکسن کرونا و آنفلوانزا را چگونه تزریق کنند؟

مادران باردار 2 واکسن کرونا و آنفلوانزا را چگونه تزریق کنند؟