یکپارچگی از محصول، جوهره، شخصیت و منافع برند تا مسئولیت اجتماعی برندکمپین تبلیغاتی و ارتباطی پیدا شو برند مای لیدی در ماه گذشته، سروصدای زیادی به پا کرد. ( البته سروصدای درست و استراتژیک و نه از آن جنس شلوغ بازی های سردردآور ) برند مای لیدی در طی سالهای گذشته، با یک استراتژی یکپارچه در حوزه برندسازی و تبلیغات، نمایش خوبی از وحدت رویه در بخشهای مختلف سازمان را در بازار متلاطم تبلیغات ایران به اجرا گذاشته است. بنا بر همین عملکرد و ارتباطات یکپارچه است که حالا کمپین پیدا شو نیز هم به خوبی دیده شده، هم اثرات قابل توجهی گذاشته، قطعا هم به افزایش آگاهی از برند و حتی فروش پایدارتر کمک کرده و هم مردم و مخاطبان را هم دلزده نکرده است. جمعیت قابل توجهی از مردم به ویژه در تهران تصاویر زیر را در ماههای گذشته در نقاط مختلف شهر دیده اند. بسیاری از داستان این کمپین باخبر هستند. نگار سماک نژاد، دونده موفق و معروف بین المللی با حمایت برند مای لیدی از چهار جبهه متفاوت به قله دماوند صعود کرد. هدف مای لیدی از این حرکت اینگونه بیان شد که قصد دارد در راستای اهداف و برنامه های خود مبنی بر توانمندسازی زنان و در حین اجرای یک چالش با عنوان پیدا شو آنان را به ابراز بیشتر افکار، احساسات و باورهای خود و همچنین، اطمینان به خودشان در موقعیت های گوناگون اجتماعی تشویق می کند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |