مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-01سياسي

انتقاد سازنده همراه با گفت وگوی محترمانه موجب پیشرفت می شود


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از ائمه جماعت شهر اقبالیه گفت: انتقاد سازنده همراه با گفت وگوی دلسوزانه و محترمانه، موجب پیشرفت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از ائمه جماعت شهر اقبالیه اظهار کرد: انتقاد صرفاً به معنای بد گفتن نیست و انتقاد سازنده همراه با گفت وگوی دلسوزانه و محترمانه، همواره موجب پیشرفت و حل مسائل می شود.

وی تصریح کرد: باید تحمل شنیدن حرف ها را داشته باشیم و قرار نیست هر صحبتی که با یکدیگر می کنیم، موجب رضایت و خوشایند طرفین شود و قرار است با بیان واقعیت ها، به یکدیگر کمک کنیم.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: این جلسه از نظر کیفیت و بیان واقعیت ها، جلسه ی بسیار ارزشمندی بود و از همه شما ائمه جماعت محترم تشکر و قدردانی می کنم و هر چه توان داشته باشیم در خدمت شما عزیزان به کار می گیریم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: اینکه مساجد برنامه محور شوند، فکر ارزشمندی است و حمایت از مساجد می باید بر اساس همین برنامه محوری صورت بگیرد تا شاهد خلاقیت و نوآوری در این عرصه باشیم و دچار روزمرگی نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سازنده همراه با گفت وگوی محترمانه موجب پیشرفت می شود

انتقاد سازنده همراه با گفت وگوی محترمانه موجب پیشرفت می شود