مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-01سياسي

حوزه های علمیه باید به خویشتن خود بازگردند


قائم مقام حوزه های علمیه کشور بر لزوم بازیابی جایگاه واقعی حوزه و بازگشت به اصالت تاکید کرد و گفت: حوزه های علمیه باید به خویشتن خویش بازگردند.

- ، حجت الاسلام حمید ملکی ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره علامه حسن زاده آملی اظهار داشت: امیدواریم با روی کارآمدن مدیر جدید شاهد تحول در حوزه های علمیه های استان باشیم.

وی افزود: حوزه های علمیه گرفتار آسیب های جدی شده است و باید به خویشتن خود بازگردیم زیرا از تاحدودی به دلیل مشغله ها از اصالت خود دور شدیم.

وی با بیان اینکه حوزه های باید در عرصه های مختلف حضور داشته باشد، افزود: اینکه مردم و مساجد را از دست دهیم، نوعی تهدید محسوب می شود.

حجت الاسلام ملکی بر لزوم حفظ جایگاه مردم و احسان به آنان تاکید کرد و گفت: تربیت حضور دائم نیاز دارد و باید از فرصت خدمت در حوزه های علمیه نهایت بهره را بگیریم.

حجت الاسلام ابوترابی مدیر سابق حوزه های علمیه مازندران با بیان اینکه پیگیری برای دایر بودن مرکز رشته های تخصصی با پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان از جمله اقدامات بوده است، افزود: پیگیری و اخذ مجوز برای راه اندازی مدرسه قرآنی، توسعه کمی رشته ها و مراکز رشته های تخصصی، کسب مجوز فصلنامه علمی و راه اندازی مجلات و تشکیل شورای راهبردی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه باید به خویشتن خود بازگردند

حوزه های علمیه باید به خویشتن خود بازگردند