مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-01اقتصادي

تجارت پسته عامل تأثیرگذار بر قرمز شدن دامغان/مبادی ورودی مسدود شد


فرماندار دامغان بابیان اینکه برداشت پسته یکی از عوامل تأثیرگذار بر تغییر رنگ کرونایی دامغان بوده است، گفت: مبادی ورودی به شهرستان برای کنترل بیشتر مسدود شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدامغان با حضور استاندار سمنان به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه متأسفانه مطابق آخرین اعلام رسمی کشور مبنی بر تغییر رنگ بندی کرونایی، دامغان در وضعیت قرمز قرار دارد، ابراز داشت: بر این اساس مصوبات لازم در خصوص اجرای دقیق و کامل دستورالعمل و نکات بهداشتی ابلاغ شده است.

وی ضمن بیان اینکه دامغان در فصل برداشت پسته، میزبان جمعیتی بالغ بر هفت هزار نفر است، افزود: این مهم یکی از عوامل تأثیرگذار در تغییر وضعیت کرونایی امروز شهرستان محسوب می شود.

فرماندار دامغان بابیان اینکه مسلماً سلامتی و حفظ جان مردم، دغدغه و اولویت اول در تمامی تصمیم گیری ها است، ابراز داشت: انسداد مبادی و محورهای ورودی به شهر دامغان و اجرای دقیق کنترل ترافیکی در هسته مرکز شهر، ازجمله دیگر مواردی که به طورجدی در دامغان اجرایی می شود.

بندر آبادی در ادامه تصریح کرد: همواره با توجه به وضعیت درمانی دامغان، نگاه سخت گیرانه ای نسبت به اعمال مصوبات بهداشتی از قبیل فاصله گذاری های اجتماعی، زدن ماسک، پرهیز از برگزاری محافل و مراسم های گوناگون و غیره را در سطح شهرستان اعمال شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت پسته عامل تأثیرگذار بر قرمز شدن دامغان/مبادی ورودی مسدود شد

تجارت پسته عامل تأثیرگذار بر قرمز شدن دامغان/مبادی ورودی مسدود شد