مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-01سياسي

انسجام میان قوا، فرصتی مغتنم برای پیشرفت کشور


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان انسجام میان قوا را فرصتی مغتنم برای پیشرفت کشور دانست و گفت: مدیران و مسؤولان با وفاق و همدلی و تدبیر لازم و کار جهادی و بازگشت به اهداف و آرمان های ارزشمند انقلاب و خدمت صادقانه به مردم را در دستور کار قرار داده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برخوار اظهار داشت: برقراری عدالت اجتماعی از مهم ترین اموری است که قوام جامعه به آن است و این مهم مگر با مبارزه همه جانبه با فساد محقق نمی شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: به تعبیری اجرای عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگرند و به همین خاطر است که یکی از وظایف همه دستگاه ها اصلاح بسترهای فساد زا با نگاه کارشناسی و مبارزه با مفسدان است.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی به سهم خود برای اجرای عدالت راهبردهایی دارد که تکریم ارباب رجوع، گسترش خدمات الکترونیک قضایی، مشارکت دادن عموم مردم در برنامه ریزی ها و ورود فعالانه و پیگیری موارد مرتبط با حقوق عامه و.

از مهمترین آن ها است.

اصفهانی اتحاد و انسجام میان قوا را فرصتی مغتنم برای پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: مدیران و مسؤولان با وفاق و همدلی و تدبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسجام میان قوا، فرصتی مغتنم برای پیشرفت کشور

انسجام میان قوا، فرصتی مغتنم برای پیشرفت کشور