مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-01اقتصادي

انسداد مبادی ورودی دامغان/ 83 درصد دامغانی ها واکسینه شدند


فرماندار شهرستان دامغان از انسداد مبادی و محورهای ورودی شهر دامغان خبر داد و گفت: 62 هزار نفر معادل 83 درصد مردم این شهرستان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، مهدی بندرآبادی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در شهرستان دامغان که به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه مطابق آخرین اعلام رسمی کشور مبنی بر تغییر رنگ بندی کرونایی، شهرستان دامغان در وضع قرمز قرار دارد.

وی اضافه کرد: کلیه دستورات و مصوبات لازم در خصوص اجرای دقیق و کامل دستورالعمل و نکات بهداشتی ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان دامغان افزود: همواره با توجه به وضع درمانی این شهرستان، نگاه سخت گیرانه ای نسبت به اعمال مصوبات بهداشتی ازجمله فاصله گذاری های اجتماعی، زدن ماسک، پرهیز از برگزاری محافل و مراسم گوناگون و .

را در شهرستان داشتیم.

بندرآبادی ادامه داد: انسداد مبادی و محورهای ورودی به شهر دامغان و اجرای دقیق کنترل ترافیکی در هسته مرکز شهر، ازجمله دیگر مواردی است که به طور جدی وضعیت های قرمز کرونایی در دامغان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه مسلماً سلامتی و حفظ جان مردم، دغدغه و اولویت نخست ما در تمام تصمیم گیری ها است، گفت: از مجموع 73 هزار نفر افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد مبادی ورودی دامغان/ 83 درصد دامغانی ها واکسینه شدند

انسداد مبادی ورودی دامغان/ 83 درصد دامغانی ها واکسینه شدند