مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-01بين الملل

ردپای اسراییل در کودتای سودان/ صهیونیسم در آفریقا پیشروی می کند


یک کارشناس مسائل آفریقا با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در سال های گذشته برای نفوذ در آفریقا گفت: ردپای این رژیم را در کودتای اخیر سودان می توان دید.

- ، میثم میرزایی تبار عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس و کارشناس مسائل آفریقا در برنامه نقش جهان شبکه افق درباره دخالت صهیونیست ها در قاره آفریقا و کودتای سودان گفت: رژیم صهیونیستی ساخته و پرداخته استعمار است و مقبولیت و مشروعیت ملت ها را ندارد و بازیگر خاصی در این منطقه به حساب می آید که نیاز به مشروعیت، مقبولیت و تایید ملت ها و کشورها دارد و در این میان قاره آفریقا برای تامین این نیازها از نقاط مهم برای تل آویو بوده است.

وی با اشاره به ویژگی های خاص قاره آفریقا از جمله موقعیت ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک و همچنین پتانسیل های خاص انسانی این منطقه یادآور شد: رژیم صهیونیستی به دنبال همراه کردن آفریقا و کنترل بازار کشورهای این قاره است تا ضمن بهره مندی از منابع طبیعی و غیرطبیعی منطقه از لحاظ انسانی نیز از یهودیان آفریقایی تبار برای فرایند ملت سازی و به عنوان سرمایه انسانی برای خود استفاده کند.

میرزایی تبار با اشاره به رویکرد صهیونیست ها برای استفاده از موقعیت ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک کشورها برای رسیدن به هدف خود به سبک آلمان نازی تصریح کرد: آنها از هر ابزاری برای رسیدن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای اسراییل در کودتای سودان/ صهیونیسم در آفریقا پیشروی می کند

ردپای اسراییل در کودتای سودان/ صهیونیسم در آفریقا پیشروی می کند