مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-01ورزشي

رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان اعزامی به مسابقات آسیایی


شرکت داریا همراه پایتخت نماینده گوشی ها و تبلت های سامسونگ در ایران، به عنوان حامی مالی فدراسیون بسکتبال، حمایت از تیم های ملی و ورزشکاران این رشته را بر عهده دارد.

پیش از این نیز شرکت داریا همراه در مراسم های رسمی از تیم ملی مردان اعزامی به مسابقات المپیک 2020 توکیو و تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان جهت شرکت در مسابقات انتخابی المپیک حمایت و تجلیل کرده بود.

امامی، مدیر مارکتینگ شرکت داریا همراه در این مراسم با اشاره به حمایت این شرکت از ورزش بسکتبال گفت : در طول سالی که گذشت، ما افتخار همراهی با فدراسیون و تیم های ملی بانوان و آقایان بسکتبال را داشتیم.

خوشحالیم که از تیمی حمایت می کنیم که بعد از چندین دهه برای اولین بار توانسته است به کاپ آسیا صعود کند و فارغ از نتیجه، تیم ملی بسکتبال، داریا همراه را همواره به عنوان یک حامی و ضامن در تمام امور کنار خود خواهد داشت .

امامی با تاکید بر حمایت داریا همراه از قهرمانان ورزشی و فرهنگی افزود : همان طور که در هفته ی گذشته داریا با شعار داریا همراه قهرمان شد در فضای مجازی حضور داشت، امیدواریم که این حمایت از قهرمانان را همیشه داشته باشیم و بتوانیم در کنار تیم ملی، نتیجه ای شایسته ی کشور عزیزمان را در این مسابقات رقم بزنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان اعزامی به مسابقات آسیایی

رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان اعزامی به مسابقات آسیایی