مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-01بين الملل

پسکوف: پوتین در نشست گلاسکو شرکت نمی کند/روابط سطح بالا با آمریکا ضروری است


سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) گفت که رییس جمهوری روسیه به صورت حضوری یا آنلاین در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل در گلاسکو شرکت نمیکند، - سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) گفت که رییس جمهوری روسیه به صورت حضوری یا آنلاین در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل در گلاسکو شرکت نمیکند، اما از قبل ویدئویی برای شرکت کنندگان در کنفرانس جنگلداری و کاربری اراضی آماده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی دولت روسیه گفت: ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه متأسفانه (در این نشست) صحبت نخواهد کرد، زیرا گلاسکو امکان مشارکت از طریق ویدئو کنفرانس را فراهم نیاورده است.

با این حال، در چارچوب اجلاس تغییرات آب و هوایی در گلاسکو، کنفرانسی در مورد جنگلداری و کاربری اراضی برگزار خواهد شد که رییس جمهور از قبل یک پیام ویدیویی برای شرکت کنندگان در این کنفرانس ضبط کرده است.

سخنگوی کرملین افزود که پوتین قبلاً از طریق ویدیو، در نشست اخیر سران گروه 20، درباره موضع روسیه در مورد آب و هوا صحبت کرده است.

پسکوف در ادامه، با ابراز امیدواری نسبت به ادامه یافتن گفت وگوهای سری امنیت سایبری با آمریکا، اظهار داشت: قبلاً گفته ایم که در ادامه مذاکرات ژنو (نشست پوتین و بایدن در ماه ژوئن)، مجموعه ای از رایزنی های امنیت سایبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسکوف: پوتین در نشست گلاسکو شرکت نمی کند/روابط سطح بالا با آمریکا ضروری است

پسکوف: پوتین در نشست گلاسکو شرکت نمی کند/روابط سطح بالا با آمریکا ضروری است