مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-01سياسي

تأکید بر کیفی بودن برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی


دومین جلسه «ستاد بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی» با حضور یاسر احمدوند، رییس ستاد و نمایندگان معاونت ها و مؤسسات وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه (10 آبان ماه) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دومین جلسه ستاد بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی با حضور یاسر احمدوند، رییس ستاد و نمایندگان معاونت ها و موسسات وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه (10 آبان ماه) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

یاسر احمدوند در این جلسه با اشاره به محورهای نخستین جلسه ستاد گفت: در نخستین جلسه بر مردمی بودن، توجه به ابعاد بین المللی، فضایل و ویژگی های اخلاقی شخصیت این شهید بزرگوار در برنامه ها تاکید شد.

وی ادامه داد: همچنین توجه به بُعد قهرمان بودن که در فرمایشات مقام معظم رهبری چندین بار تاکید شده است، یکی دیگر از محورهای برنامه ریزی اعلام شد زیرا این شخصیت می تواند نماد قهرمانی باشد.

احمدوند با تاکید بر کیفی بودن برنامه ها تصریح کرد: ویژگی مشترک برنامه هایی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود تاکید بر بالا بودن سطح کیفی و ارزشمندی آنهاست.

از همکاران در بخش های مختلف وزارتخانه خواسته ایم تا کارگروهی در مجموعه خود تشکیل دهند و خروجی آن جلسات را در ستاد مطرح کنند تا پس از بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر کیفی بودن برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

تأکید بر کیفی بودن برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی