مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-01اقتصادي

«طرح ترافیک» نسخه نهایی حل ترافیک نیست/ تعیین سهم تقصیر برای سازمان محیط زیست در حادثه اتوبوس خبرنگاران


رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه پلیس هیچ اغماضی برای حفظ جان شهروندان ندارد از تعیین سهم تقصیر برای سازمان مربوطه در محیط زیست در حادثه اتوبوس خبرنگاران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه نشست فصلی رؤسای پلیس راه و راهور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زیرساخت ها گنجایش تعداد وسایل نقلیه را ندارد، اظهار داشت: سالانه حدود 1.

5 میلیون خودرو و موتورسیکلت به ناوگان کشور افزوده می شود اما متأسفانه خروجی خودروی فرسوده و اسقاطی بسیار کم است.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ما مخالف افزایش تولید خودرو توسط وزارت صمت نیستیم تصریح کرد: بنابر تصویب قانون گذار، باید در برنامه وزارت صمت و سازمان محیط زیست، اسقاط وسایل نقلیه نیز در اولویت قرار گیرد.

 هادیان فر افزود: در موضوع ترافیک، با شیوع طرح ترافیک که از امروز بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر تهران، اجرا می شود، می تواند 10 تا 15 درصد بر روی ترافیک اثرگذار باشد و اینکه نسخه نهایی برای حل مشکل نیست.

هادیانفر تأکید کرد: آنچه به طور اساسی باید در این حوزه انجام شود این است که ابتدا باید تناسب ناوگان با معابر مدنظر باشد، بحث اسقاط خودروهای فرسوده در اولویت دولت قرار گیرد، ناوگان عمومی باید توسعه پیدا کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طرح ترافیک» نسخه نهایی حل ترافیک نیست/ تعیین سهم تقصیر برای سازمان محیط زیست در حادثه اتوبوس خبرنگاران

«طرح ترافیک» نسخه نهایی حل ترافیک نیست/ تعیین سهم تقصیر برای سازمان محیط زیست در حادثه اتوبوس خبرنگاران