مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-01حوادث

کاهش ورود مجرمان به زندان ها در ایام کرونا/ 30 درصد سرقت ها کلان است


رییس پلیس آگاهی مازندران با بیان اینکه در ایام کرونا شاهد کاهش ورود مجرمان به زندان ها هستیم، گفت: 70 درصد سرقت ها در استان سرقت خرد و زیر 20 میلیون تومان و 30 درصد سرقت های کلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی قیصری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته ناجا را پشت سر گذاشتیم و این هفته فرصتی برای بیان عملکرد پلیس بوده  است، اظهار کرد: در این هفته سعی شده ارتباط پلیس با مردم تنگاتنگ شود.

وی با بیان اینکه شاهد بازخورد مناسب عملکرد پلیس در بین مردم بودیم، گفت: پلیس آگاهی استان در کشف علمی جرایم، کشف سرقت ها، جرح و کلاه برداری و سرقت های مسلحانه و سایر تمام تلاشش می کند کاهش جرایم باتوجه به گردشگرپذیر بودن استان مازندران است.

رییس پلیس آگاهی مازندران با اشاره تاثیرپذیری گردشگری در بحث آمار جرایم، اضافه کرد:  مازندران رتبه پنجم را در بحث جرایم در کشور داشته که این مساله حاصل تلاش همکاران آگاهی است.

این مسؤول به شناسایی و دستگیری باندهای هرمی و باندهای کلاهبرداری در مازندران اشاره کرد و گفت: در بحث سرقت در استان حدود 25 درصد وقوع سرقت نسبت به سال گذشته و کشف 23 درصد شاهد بودیم.

قیصری بیان کرد: سرقت منزل شامل سرقت منازل خوش نشینان، سرقت از منزل در زمان سفر و سرقتی که افراد در منزل حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ورود مجرمان به زندان ها در ایام کرونا/ 30 درصد سرقت ها کلان است

کاهش ورود مجرمان به زندان ها در ایام کرونا/ 30 درصد سرقت ها کلان است