مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-01حوادث

اشد مجازات برای سارقان مسلح در البرز اعمال می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: سارقان مسلح باید بدانند که اشد مجازات برای آنها در نظر گرفته می شود.

- ، حسن مددی ظهر دوشنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس البرز و طرح ضربتی جمع آوری مجرمین که در محل پلیس آگاهی استان البرز برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ادامه طرح هایی ضربتی پلیس که در استان در حال پیگیری است با همکاری قرارگاه پیگیری جرایم خاص، امروز تعداد قابل توجهی از مجرمین حرفه ای و سابقه دار سرقت شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در بین این سارقین، سارقین مسلح نیز، مشاهده می شوند، تصریح کرد: ما قبلاً به برخی سارقین هشدار داده بودیم برخی از سرقت های مسلحانه که اتفاق می افتد، اگر شرایط محاربه داشته باشد حتماً دادستان به عنوان مدعی العموم، تقاضای اشد مجازات را برای آنها خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز بیان کرد: همان طور که سارقان با جان مردم بازی می کنند و حیثیت و آبروی مردم را به خطر انداختند در دستگاه قضایی تلاش خواهیم کرد به سمتی برویم که این افراد با اشد مجازات قانونی که در محاربه پیش بینی شده است، مواجه شوند.

وی خاطرنشان کرد: این امر درس عبرتی می شود برای دیگران که تلاش می کنند به راحتی مرتکب سرقت های متعدد می شوند و فکر می کنند که بالاخره بعد از تحمل مدتی حبس آزاد خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشد مجازات برای سارقان مسلح در البرز اعمال می شود

اشد مجازات برای سارقان مسلح در البرز اعمال می شود