مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-01فناوري

ورود عجولانه به حوزه ارزهای دیجیتال ممنوع!/ پلیس فتا: آگاهانه اقدام کنید


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: ورود عجولانه و ناآگاهانه به حوزه ارزهای دیجیتال می تواند آسیب و تهدیداتی را برای کاربران به دنبال داشته باشد.

- سرهنگ علی محمد رجبی رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به آسیب ها و تهدیدات پیشرو در عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال اشاره و اظهار داشت: کاربران علاقمند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید قبل از ورود به این عرصه اطلاعات لازم در این خصوص را کسب کرده و از مشاوره و راهنمایی افراد خبره بهره گرفته و از ورود عجولانه و بدون دانش فنی به این عرصه خودداری کنند.

 وی گفت: معرفی توکن های بی ارزش و کلاهبرداری از کاربران، احتمال مسدود شدن دارایی کاربران ایرانی با عنوان احراز هویت و هدایت به صرافی های جعلی و غیر واقعی از جمله آسیب ها و تهدیداتی است که می تواند کاربران ناآگاه را دچار مشکل کند.

 رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به افراد توصیه کرد که اطلاعات کاملی در خصوص نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال کسب کرده و بدون توجه به تبلیغات اغوا کننده فعالیت ارزی خود را انجام دهند.

 انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود عجولانه به حوزه ارزهای دیجیتال ممنوع!/ پلیس فتا: آگاهانه اقدام کنید

ورود عجولانه به حوزه ارزهای دیجیتال ممنوع!/ پلیس فتا: آگاهانه اقدام کنید