مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-01ورزشي

نگاه تعاملی نیاز امروز فوتبال در استان ها است


آنچه که امروز نیاز فوتبال در استان ها به شمار می رود، نگاه تعاملی است که باید سرلوحه همه باشد.

- ایسنا/زنجان رییس فدراسیون فوتبال گفت: آنچه که امروز نیاز فوتبال در استان ها به شمار می رود، نگاه تعاملی است که باید سرلوحه همه باشد.

سیدشهاب الدین عزیزی خام ظهر امروز (10 آبان ماه) در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان که در سالن همایش های مهرانه برگزار شد، با اشاره به اینکه انتخابات امروز می تواند سرآغازی برای ایجاد تحول در فوتبال استان زنجان باشد، افزود: انتظار امروز فدراسیون فوتبال از رییس جدید هیئت استان، این است که بتواند از همه ظرفیت های فوتبالی که در این منطقه وجود دارد، به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه افراد کارآمد، کسانی هستند که بتوانند بیشترین بهره را از ظرفیت های موجود در حوزه های مختلف داشته باشند، تصریح کرد: معتقدیم بیشترین آرای کسب شده در یک انتخابات نمی تواند ملاک کارآمدی برای افراد باشد، بنابراین استفاده از ظرفیت افراد ذی نفوذ و صاحب فکر باید در اولویت برنامه های کسانی باشد که قصد دارند به عنوان سکان دار فوتبال در استان ها به این ورزش خدمت کنند.

این مسئول با یادآوری اینکه رتبه 28 برای فوتبال استان زنجان در کشور، زیبنده این منطقه نیست و با توجه به مجاورت این استان با پایتخت کشور، باید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تعاملی نیاز امروز فوتبال در استان ها است

نگاه تعاملی نیاز امروز فوتبال در استان ها است