مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-01سياسي

عمومی شدن صندوق ذخیره فرهنگیان، مغایر سیاست های کلی نظام است


معاون هماهنگ کننده مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اصل بر خصوصی شدن موسسات و نهادهای اقتصادی بزرگ در کشور است، مباحث مطرح شده با هدف عمومی یا دولتی کردن موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان را با سیاست های کلی نظام مغایر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صندوق ذخیره فرهنگیان، این موسسه میزبان نشستی با حضور رضا سیف اللهی، معاون هماهنگ کننده مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

سیف اللهی با بیان اینکه از آنجا که قشر فرهنگی یک قشر وسیع و شریف و برای مردم تعیین کننده هستند، باید با حساسیت بیشتری نسبت به آنها تعامل کرد گفت: اگر چه می دانستم که صندوق از چالش های نگران کننده که درگیر آن بود عبور کرده و این مایه خوشحالی است.

معاون هماهنگ کننده مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه توفیقات صندوق ذخیره فرهنگیان و مسیری که پیموده شده است باید به اطلاع فرهنگیان و سایر اقشار جامعه رسانده شود، گفت: ضمن اینکه جزییات فعالیت ها و موفقیت های صندوق را به اطلاع فرهنگیان محترم برسانید، لازم است به سایر رده های موثر کشور نیز اطلاع رسانی شود.

وی تاکید کرد: مسائلی که باعث موفقیت این مجموعه شده است را احصا کنید و با آمار و تحلیل ارائه کنید تا معلوم شود صندوق در سال 1395 چه وضعیتی داشت و امروز به کجا رسیده است و برای مجموعه های مشابه نیز به عنوان یک الگو مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمومی شدن صندوق ذخیره فرهنگیان، مغایر سیاست های کلی نظام است

عمومی شدن صندوق ذخیره فرهنگیان، مغایر سیاست های کلی نظام است