مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-01سياسي

کابوس دستیاری باید روزی پایان یابد


معاون آموزشی وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه کابوس دستیاری باید روزی پایان یابد، اظهار کرد: در آینده نزدیک وعده های دستیاران محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل باقری فرد با صدور اطلاعیه ای ضمن تاکید بر استفاده از تمام توان معاونین و مدیران و با همفکری و همیاری نمایندگان دستیاران، اظهار کرد: نشان خواهیم داد که بفضل الهی این وعده ها در آینده ای نزدیک محقق شده و با عمل گرایی از زحمات این نخبگان صبور و نجیب تقدیر خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی معاونت آموزشی در این اطلاعیه آمده است: در دولت جدید یکی از اولویت های مهم و ضروری وزیر بهداشت و معاونت آموزشی، اصلاح ساختار دستیاری، افزایش کیفیت آموزش و تقویت معیشت این عزیزان از طریق منابع مالی پایدار است.

در این مسیر تبدیل دستیاری به شغل در دستور کار این معاونت قرار گرفته تا با استفاده از تمام ظرفیت کشور، این عزیزان از حداقل حقوق و مزایای یک پزشک عمومی بهره مند شوند.

ضمنا کاهش استرس های بی مبنا و دریافت کارانه مناسب با تغییر برخی آیین نامه های ناعادلانه، از جمله فعالیتهایی است که در حال انجام است.

اینجانب به عنوان معاون آموزشی وزارت متبوع ضمن استفاده از تمام توان معاونین و مدیران محترم و همفکری و همیاری نمایندگان دستیاران، نشان خواهیم داد که بفضل الهی این وعده ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابوس دستیاری باید روزی پایان یابد

کابوس دستیاری باید روزی پایان یابد