مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-01سياسي

شهید فهمیده ها را الگوی جامعه معرفی کنیم


فرمانده سپاه کربلا با گرامیداشت یاد وخاطره شهید حسین فهمیده گفت: باید شهید فهمیده ها را به عنوان الگو در جامعه معرفی کنیم.

- ، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به برنامه های متعدد در هفته استکبارستیزی در استان گفت: برنامه هایی با حضور دانش آموزان در دست اجرا است تا فرهنگ برگرفته از دفاع مقدس و آرمان های شهید فهمیده را به جامعه منتقل کنیم.

وی برپایی برنامه های روز استکبار ستیزی همزمان با 13 آبان در تمامی شهرستان ها افزود: در سال جاری تلاش کردیم با رویکرد جدید و اقتضای کرونایی برنامه ها را اجرا کنیم، وی با تاکید براینکه باید شهید فهمیده ها را به عنوان الگو در جامعه معرفی کنیم، گفت: اخلاص، میهن دوستی را باید در بین جوانان نشر دهیم و روحیه دین باوری را بین جوانان تقویت کنیم.

جعفری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی مازندران نیز شمار دانش آموزان بسیج استان را 170 هزار نفر ذکر کرد و گفت: بیشترین تعداد عضو را دارا هستیم و در شرایط کرونایی و زیست بوم جدید، دانش آموزان زیادی در برنامه ها شرکت دارند.

وی برنامه ویژه نخبگان بسیجی، توانمندسازی فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی را از جمله برنامه ها برشمرد و گفت: دو هزار و 110 فرمانده واحد بسیج دانش آموزی فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید فهمیده ها را الگوی جامعه معرفی کنیم

شهید فهمیده ها را الگوی جامعه معرفی کنیم