مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:402021-11-01سياسي

ایجاد اشتغال مهمترین معضل جامعه است


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: ایجاد اشتغال مهمترین معضل جامعه است و باید برای حل این مسئله به نحو شایسته ای گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی ظهر دوشنبه در جلسه فرمانداری ساوجبلاغ که پیرامون پروژه ای عمرانی و روگذر بخش گلسار و کوهسار ماموت برگزار شد، اظهار کرد: در سال 90 که فرماندار ساوجبلاغ بودم شهرک صنعتی برکت به منظور تولید دارو به دولت واگذار شد و تولید داروهای داروهای بیوتیک رقم زده شد.

وی بیان کرد: در 15 ماه گذشته که وارد مجلس شدم، بخش خصوصی سرمایه گذاری بسیار خوبی را در شهرک صنعتی دارویی برکت انجام دادند، ضمن اینکه آمادگی مشارکت را دارند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: پیش بینی می شود، با حضور رییس مجلس شورای اسلامی اولین کارخانه تولید مواد اولیه انسولین کشور در شهرک صنعتی نظرآباد به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی برکت مصوبه منطقه ویژه اقتصادی مطرح شد و کار بزرگی بود خاطرنشان کرد: دو شهرک صنعتی که در شهرستان نظرآباد خصوصی و دولتی است، ظرفیت فراوانی دارد که در شهرک صنعتی خصوصی کارخانه تولید مواد اولیه انسولین کشور افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال مهمترین معضل جامعه است

ایجاد اشتغال مهمترین معضل جامعه است