مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-01اقتصادي

«ایرانول» می تواند ایران را از واردات انواع روانکار بی نیاز کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ایرانول؛ محمد زارع پور اشکذری مدیر عامل شرکت نفت ایرانول با اشاره به اینکه ایرانول از قدیمی ترین شرکت های کشور در صنعت روانکار است؛ گفت: هدف از حضور در نمایشگاه تخصصی نفت و گاز معرفی محصولاتی که توسط این شرکت ارائه می دهیم بوده است.

این محصولات، هم در حوزه صنعت خودرو (دیزلی و بنزینی) و هم در حوزه روانکار های صنعتی برای کلیه صنایع فعال در کشور تولید میگرد .

زارع پور اشکذری با تاکید بر اینکه شرکت ایرانول این توانایی را دارد تا صنایع کشور را در بحث واردات انواع روانکار بی نیاز کند؛ بیان داشت: بر اساس توافقنامه هایی که با صنایع منعقد می کند؛ انواع روانکارهای تخصصی مورد نیاز صنایع کشور را بر اساس فرمول هایی که نیاز دارند؛ طراحی و تولید می کند و بر این اساس ایرانول این توانایی را دارد تا علاوه بر تولید روغن موتورهای بنزینی و دیزلی؛ مواد اولیه و انواع روغن پایه را برای اکثر صنایع از جمله کارخانجات لاستیک سازی، کارخانجات تولیدی لوازم خانگی، شرکت های تولید کننده پارافین و شمع و.

را تولید کند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از شرکت ایرانول در آبادان و منطقه آزاد اروند واقع شده است ابراز کرد که پالایشگاه آبادان یکی از قدیمی ترین پالایشگاه های کشور است و سهم تقریبی 10 درصدی تولیدات این شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایرانول» می تواند ایران را از واردات انواع روانکار بی نیاز کند

«ایرانول» می تواند ایران را از واردات انواع روانکار بی نیاز کند