مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 13:302021-11-01اقتصادي

حمایت از تولید یک ضرورت است


ریاست هیئت مدیره بانک ایران زمین، در جلسه شورای مدیران با بیان اهمیت حمایت بانکها از حوزه تولید اظهار داشت: کشور در شرایط کنونی نیازمند همکاری و هماهنگی در تمامی بخش ها برای حمایت از تولید داخلی است.

- در این جلسه که در جمع مدیران بانک ایران زمین برگزار شد، سید حسن سلطانی فیروز ریاست هیئت مدیره این بانک، شرایط اقتصاد کشور را بسیار حساس عنوان کرد و گفت: تجربه سالهای گذشته نشان داده است که ما باید با حمایت اصولی از حوزه تولید و سرمایه گذاری در بخش های مولد، به ایجاد یک اقتصاد پایدار بپردازیم.

مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: تخصیص منابع بانک ایران زمین، در راستای حمایت از تولید در ادامه این جلسه پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، نقش بانکها به عنوان یکی از بخش های تامین مالی اقتصاد کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: انتظاری که از بانک ها به عنوان یکی از اساسی ترین بخش های تامین مالی و اقتصادی می رود، قرار گرفتن در کنار تولید و تامین بخش مهمی از اعتبار حوزه تولید کشور است.

او با تاکید بر مشارکت بانک ها در تامین مالی شرکت های تولیدی گفت: بانک ایران زمین در سال های اخیر بسیاری از منابع خود را به امر حمایت از تولید اختصاص داده اند.

وی افزود: ما از مدیران خود خواسته ایم براساس خط مشی های تنظیم شده نسبت به حمایت از شرکت های تولیدی استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید یک ضرورت است

حمایت از تولید یک ضرورت است