مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-01بين الملل

مخالفت کمیته کهنه سربازان آمریکا با انتشار یک بازی رایانه ای


شورای روابط اسلامی آمریکا و کمیته کهنه سربازان برای صلح، با انتشار بازی «شش روز در فلوجه» مخالفت کرده و خواستار جلوگیری از انتشار آن شدند.

- شورای روابط اسلامی آمریکا و کمیته کهنه سربازان برای صلح، با انتشار بازی شش روز در فلوجه مخالفت کرده و خواستار جلوگیری از انتشار آن شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی ایران در عراق و شورای روابط اسلامی آمریکا و کمیته کهنه سربازان برای صلح از شرکت های بزرگ سازنده بازی های رایانه ای (والف استریم، اکس بوکس وسونی پلی استیشن) درخواست کردند از دریافت و انتشار بازی شش روز در فلوجه که توسط شرکت آمریکایی وکترا ساخته شده خودداری کنند.

نهاد عوض مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی و گرت ریبنهاگن رییس کمینه کهنه سربازان برای صلح، با ارسال نامه ای به فیل اسپنسر، نایب رییس اجرایی شرکت ماکروسافت وجیم رایان مدیر اجرایی شرکت سونی خواستار جلوگیری از انتشار بازی شدند که قرار است به زودی منتشر شود.

در این نامه علت مخالفت با انتشار این بازی اینگونه ارزیابی شده است که این بازی شبیه سازی قتل عرب ها را نمایش می دهد و خشونت هایی را تحسین می کند که در جریان آن بیش از 800 غیرنظامی عراقی کشته شدند و در عین حال به نوعی توجیهی برای جنگ غیرقانونی آمریکا علیه عراق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت کمیته کهنه سربازان آمریکا با انتشار یک بازی رایانه ای

مخالفت کمیته کهنه سربازان آمریکا با انتشار یک بازی رایانه ای