مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 13:402021-11-01سياسي

جوانان چله دوم انقلاب را می سازند/ تقویت روحیه مطالبه گری


قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه چله دوم انقلاب توسط جوانان ساخته می شود، گفت: جوانان باید روح مطالبه گری را در خود تقویت کنند.

- ، اسماعیل جانعلی پور بعد از ظهر دوشنبه در نشست بررسی نقش دانش آموزان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با تأکید بر ضرورت خوانش بیانیه گام دوم، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر دل بستگان داخلی انقلاب برای همه ملت های آزادی خواه نیز قابل استفاده و استناد است.

وی این بیانیه را تجربه ای موفق با نگاه دور اندیشانه توصیف کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برای یک برهه زمانی خاص نبوده بلکه می تواند از این سند و منشور برای همه ایام استفاده کنیم.

جانعلی پور در ادامه با تأکید بر اینکه کتابداران به عنوان متولیان بخش فرهنگی باید این بیانیه را به خوبی مطالعه کنند، افزود: در دو بخش نخست این بیانیه به عظمت، بزرگی و چیستی انقلاب و مسیر چهل ساله طی شده را به تصویر کشیده شده است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ظرفیت رسانه ها، تصریح کرد: دشمن از این ظرفیت با صرف هزینه های میلیارد دلاری به دنبال القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی استفاده می کند و رهبر معظم انقلاب نیز این بیانیه رو در پاسخ به همین دشمنان نوشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان چله دوم انقلاب را می سازند/ تقویت روحیه مطالبه گری

جوانان چله دوم انقلاب را می سازند/ تقویت روحیه مطالبه گری