مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-01اقتصادي

تولید محصولات کیفی با تجدید نظر در طرح های توسعه صنعت فولاد


محمدیاسر طیب نیا با تاکید بر آمایش سرزمینی گفت: باید در طرح های توسعه ی صنعت فولاد تجدید نظر شود، چرا که توسعه ها بیشتر کمی بوده در حالی که توسعه پایدار در زنجیره فولاد با تولید محصولات کیفی و خاص به سرانجام می رسد.

- محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در هشتمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس اظهار کرد: همانگونه که در این همایش به چالش های بزرگ فولاد اشاره شد، باید با سرعت و دقت چاره ای برای آن ها اندیشیده شود، در غیر این صورت به دلیل عدم توازن در زنجیره تولید، شرکت های قوی جهان ما را حذف خواهند کرد.

طیب نیا افزود: مصرف فولاد کشور حدود 17میلیون تن است، در حالی که ظرفیت نصب شده 40 میلیون تن و ظرفیت تولید 30 میلیون تن می باشد و 55 تا 60میلیون تن طرح های در دست احداث تعریف شده است که ما باید با نگاه خُرد به چالش ها و مشکلات موجود در زنجیره بپردازیم.

وی با بیان اینکه شرکت های فولادی باید مشکلات فعلی را حل کنند ادامه داد: اگر قرار است این چالش ها حل شود، در ابتدای امر باید مشکلات حوزه اکتشاف، استخراج، تولید کنسانتره، گندله و.

به تدریج بررسی و رفع شوند.

برای مثال اگر نگاهی به حوزه اکتشاف بیاندازیم، می بینیم که در چندسال اخیر فعالیت های بسیاری انجام شده، اما در مقایسه با 5 دهه قبل قابل ملاحظه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محصولات کیفی با تجدید نظر در طرح های توسعه صنعت فولاد

تولید محصولات کیفی با تجدید نظر در طرح های توسعه صنعت فولاد