مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-01اقتصادي

«رونق تولید» و «توسعه اقتصادی» اهداف اصلی جامعه کارگری اردبیل


دبیر جامعه اسلامی کارگران استان اردبیل گفت: جامعه کارگری نقش بسیار اساسی در رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور و استان ایفا می کند و هدف اصلی جامعه اسلامی کارگران استان اردبیل نیز رونق تولید و توسعه اقتصادی است.

- محمدعلی پهناور بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: جامعه کارگری به عنوان یکی از مهم ترین بخش هایی است که در رونق تولید و توسعه اقتصادی نقش اساسی دارد و از این رو می توان از توان این قشر در راستای توسعه اقتصادی استفاده بهینه کرد.

وی افزود: با توجه به تغییر رویکرد در دولت سیزدهم و توجه ویژه به امر تولید و توسعه اقتصادی در این دولت، جامعه کارگری هم تمام تلاش خود را برای کمک به دولت به کار خواهد بست تا با رسیدن به اهداف خود در حوزه تولید و توسعه اقتصادی، شاهد رونق اقتصادی و آرامش و آسایش و رفاه برای مردم باشیم.

دبیر جامعه اسلامی کارگران استان اردبیل بیان کرد: در این میان خواسته ها و نقش مهم جامعه کارگری در ارتقای جایگاه تولید و اقتصاد و افزایش ثروت ملی و ایجاد رفاه در جامعه نباید فراموش شود و حمایت از قشر کارگری سبب دلگرمی آنان شده و در جریان توسعه کشوری بیش از پیش نقش ایفا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رونق تولید» و «توسعه اقتصادی» اهداف اصلی جامعه کارگری اردبیل

«رونق تولید» و «توسعه اقتصادی» اهداف اصلی جامعه کارگری اردبیل