مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-01بين الملل

لبنان برای حل بحران با ریاض روی کویت حساب باز کرده است


پس از اظهارات وزیر اطلاع رسانی لبنان درخصوص جنگ یمن، کاردار لبنان در کویت اعلام کرد، لبنان برای یافتن راهی جهت برون رفت از این بحران گذرا بین کشورهای حاشیه عربی خلیج فارس، - روی کویت حساب باز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم ، ساعاتی پیش از اینکه کاردار لبنان در کویت در پی بحران دیپلماتیک به وجود آمده به خاطر اظهارات جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان، این کشور را ترک کند، هادی هاشم، کاردار سفارت لبنان در کویت در فیسبوک از تمامی کسانی که وظایف وی را طی سال جاری میلادی تسهیل کردند، تشکر کرد.

هاشم همچنین نوشت، از کارکنان سفارت از جمله دیپلمات ها و مدیران، شورای کار لبنان در کویت، کمیته دوستی لبنانی- کویتی و همه دوستان کویتی و لبنانی به ویژه احمد الناصر الصباح، وزیر امور خارجه به خاطر هر آنچه برای لبنان انجام داده و می دهد، تشکر می کنم.

وی ادامه داد، لبنان برای یافتن راهی جهت برون رفت از این بحران گذرا بین این کشور و برادرانش در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، روی وزیر خارجه کویت حساب باز کرده است.

تنش دیپلماتیک بین ریاض و بیروت در پی اظهارات جورج قرداحی درباره یمن و ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی که ریاض آن را افترا و تهمت توصیف کرد، رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان برای حل بحران با ریاض روی کویت حساب باز کرده است

لبنان برای حل بحران با ریاض روی کویت حساب باز کرده است