مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 15:052021-11-01اقتصادي

نارضایتی از روشنایی شهر بوشهر مربوط به شرکت برق است


شهروندان عمده نارضایتی خود درباره روشنایی شهر را متوجه شهرداری می بینند در صورتی که بخش مهم از کار نیز برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان است - حسین حیدری در نشست با مسئولان شرکت توزیع برق استان بیان کرد: برای افزایش تعامل بین شهرداری و شرکت توزیع برق استان بوشهر باید کارگروه تخصصی بین این دو مجموعه تشکیل شود زیرا به افزایش سطح کیفی خدمات حوزه برق به شهروندان کمک می کند.

وی اضافه کرد: شهروندان عمده نارضایتی خود درباره روشنایی شهر را متوجه شهرداری می بینند در صورتی که بخش مهم از کار نیز برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان است و باید برای حل آن تلاش کند.

شهردار بوشهر تصریح کرد: درباره جابه جایی شبکه برق در محل اجرای طرح ها انتظار است شرکت توزیع نیروی برق در کمترین زمان ممکن نسبت به تحقق این مهم اقدام کند.

حیدری بیان کرد: حفاری های ناشی از اجرای شبکه برق نیز باید با هدف جلوگیری از ایجاد نارضایتی شهروندان در زمان مناسب ترمیم شود.

وی افزود: در برخی از محله ها نیز پایه های برق در گذر قرار دارد که با هدف افزایش ایمنی تردد باید جابه جا شود.

شهرداربوشهر خاطرنشان کرد: سعی براین است تا با هرس به موقع درختان از یک سو از آسیب دیدن شبکه توزیع برق جلوگیری شود و از سوی دیگر در باد و باران های پیش رو برای شهروندان حادثه رخ ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی از روشنایی شهر بوشهر مربوط به شرکت برق است

نارضایتی از روشنایی شهر بوشهر مربوط به شرکت برق است