مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-01اقتصادي

شرکت برق هم در نارضایتی از روشنایی شهر بوشهر شریک است


شهروندان عمده نارضایتی خود درباره روشنایی شهر را متوجه شهرداری می بینند در صورتی که بخش مهم از کار نیز برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان است.

- ایسنا/بوشهر شهردار بوشهر گفت: شهروندان عمده نارضایتی خود درباره روشنایی شهر را متوجه شهرداری می بینند در صورتی که بخش مهم از کار نیز برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان است.

حسین حیدری در نشست با مسئولان شرکت توزیع برق استان بوشهر اظهار کرد: در راستای افزایش تعامل بین شهرداری و شرکت توزیع برق استان بوشهر باید کارگروه تخصصی بین این دو مجموعه تشکیل شود چراکه تحقق این موضوع به افزایش سطح کیفی خدمات حوزه برق برای شهروندان کمک می کند.

وی بیان کرد: شهروندان عمده نارضایتی خود پیرامون روشنایی شهر را متوجه شهرداری بندر بوشهر می بینند در صورتی که بخش مهم از کار نیز برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان بوده و باید برای رفع آن تلاش کند.

شهردار بوشهر گفت: در ارتباط با جابه جایی شبکه در محل اجرا پروژه ها انتظار است شرکت توزیع نیروی در کمترین زمان ممکن نسبت به تحقق این مهم اقدام کند.

وی ادامه داد: پیرامون ترمیم حفاری های ناشی از اجرا شبکه شرکت برق نیز باید با هدف جلوگیری از ایجاد نارضایتی در بین شهروندان در زمان مناسب به ترمیم آن اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت برق هم در نارضایتی از روشنایی شهر بوشهر شریک است

شرکت برق هم در نارضایتی از روشنایی شهر بوشهر شریک است