مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-01اجتماعي

84 درصد از گروه 12 تا 18 ساله فارس دوز اول واکسن را دریافت کردند


رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در گروه دانش آموزی 12 تا 18 ساله استان فارس حدود 84 درصد دوز اول واکسن کرونا را تاکنون دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشاره کرد وگفت: با همدلی و هم افزایی باید بهترین تصمیم را برای افزایش ایمنی دانش آموزان بگیریم.

همچنین امیرحسین جمشیدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون در این جسله با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس این ضرورت وجود دارد که تمامی دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان واکسینه شده باشند، گفت: با توجه به تسریع در واکسیناسیون دانش آموزان امیدواریم هر چه زودتر مدارس بازگشایی شوند، چون از آسیب های ناشی از عدم حضور دانش آموزان در مدارس بسیار نگران هستیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند و سلامت آنها مورد تاکید است، افزود: بازگشایی مدارس بستگی به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا دارد و ما تابع تصمیمات این ستاد هستیم.

در ادامه جلسه بندر برامکی رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون، نیز با بیان اینکه در حال حاضر مسئله اصلی ما واکسیناسیون عمومی جامعه است، اظهار داشت: برای ورود دانش آموزان به مدرسه اول باید زیرساخت ها را مهیا کنیم و اولین شرط آن انجام واکسیناسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84 درصد از گروه 12 تا 18 ساله فارس دوز اول واکسن را دریافت کردند

84 درصد از گروه 12 تا 18 ساله فارس دوز اول واکسن را دریافت کردند