مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-01اقتصادي

تولید خودروی برقی ساخت «بیرجند» تا پایان سال/ آمادگی برای خرید محصولات استراتژیک


رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از تولید خودروهای برقی در منطقه ویژه اقتصادی استان با تکیه بر توان نخبگان خبر داد و گفت: خودروهای برقی ساخت بیرجند تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی صفدری زاده ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی به عنوان یکی از موتورهای محرک توسعه اقتصادی نقش خود را در استان ایفا می کند.

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی سعی کرده با توجه به گرایش خدماتی، صنعتی و تجاری میزبان سرمایه گذاران متقاضی برای حضور در عرصه فضای کسب و کار باشد، بیان داشت: متناسب با فضای اقتصادی حاکم سعی می کنیم بهترین دستاورد را برای جامعه پیرامون خود داشته و در خدمت توسعه صادرات کالای ایرانی به کشور افغانستان تلاش می کنیم.

رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی عنوان کرد: علی رغم اینکه در بحث زیرساخت های آب، برق و گاز در سایت مرکزی مشکلاتی داریم اما با همت مدیران اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سعی شده بیشترین خدمت را در خصوص میزبانی داشته باشیم.

حل مشکل برق منطقه صفدری زاده با اشاره به اینکه سعی داریم بهترین دستاورد را برای جامعه و توسعه صادرات کالاهای ایرانی به کشور افغانستان داشته باشیم، مطرح کرد: تاکنون درخواست متقاضیان سرمایه گذاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید خودروی برقی ساخت «بیرجند» تا پایان سال/ آمادگی برای خرید محصولات استراتژیک

تولید خودروی برقی ساخت «بیرجند» تا پایان سال/ آمادگی برای خرید محصولات استراتژیک