مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 16:252021-11-01اقتصادي

فرش قرمز منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برای جنب و جوش های سرمایه گذاری


رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برای کمک به سرمایه گذاران در این منطقه می تواند طی 48 ساعت مجوزهای لازم را صادر و دریافت کند، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برای کمک به سرمایه گذاران در این منطقه می تواند طی 48 ساعت مجوزهای لازم را صادر و دریافت کند، اما صنایع پر آب بر را نمی توانیم در منطقه ویژه اقتصادی پذیرش کنیم.

مرتضی صفدری زاده، عصر امروز 10 آبان در نشست خبری اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی با توجه به گرایش های صنعتی، تجاری، خدماتی و حمایتی سعی کرده میزبان سرمایه گذارهای متقاضی برای حضور در عرصه فضای کسب و کار در این رشته ها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی به عنوان یکی از موتورهای محرک نقش خود را ایفا می کند و متناسب با فضای اقتصادی حاکم سعی می کند که بهترین دستاورد را برای جامعه پیرامون خود داشته و در خدمت توسعه صادرات کالای ایرانی به کشور افغانستان تلاش می کند.

رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه تا امروز متناسب با شرایط توانسته ایم پاسخگوی متقاضیان باشیم علی رغم اینکه در بحث زیرساختهای آب، برق و گاز در سایت مرکزی مشکلاتی داریم اما با همت مدیران اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برای جنب و جوش های سرمایه گذاری

فرش قرمز منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برای جنب و جوش های سرمایه گذاری