مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 17:552021-11-01سياسي

آیین رونمایی از کتاب «نهج القرآن» در کرمانشاه برگزار شد


با حضور امام جمعه موقت کرمانشاه آیین رونمایی از کتاب نهج القرآن «راهکارهای زندگی موفق در قرآن کریم» در کرمانشاه برگزار شد.

- کرمانشاه- با حضور امام جمعه موقت کرمانشاه آیین رونمایی از کتاب نهج القرآن راهکارهای زندگی موفق در قرآن کریم در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه امروز آیین رونمایی از کتاب نهج القرآن راهکارهای زندگی موفق در قرآن کریم با حضور حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه، معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و با حضور نویسنده اثر سید احسان معراجی غمگین در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حجتی در آیین رونمایی از کتاب نهج القرآن راهکارهای زندگی موفق در قرآن کریم اظهار کرد: قرآن کریم آخرین کتاب آسمانی خداوند بوده که برنامه زندگی و سعادت انسان به وسیله آن برای مسلمانان و بشریت ارسال شده است.

وی افزود: قرآن نزد مسلمانان از جایگاه ویژه برخوردار است و همگان برای توسعه فرهنگ قرآنی باید تلاش کنند و امروز نیاز اصلی جامعه تولید محتوای قرآنی برای استفاده آحاد مردم است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: در قرآن تمام درس های زندگی را برای هدایت بشر آمده است اما نیاز به تفسیر و توضیح دارد و برای تدبر در قرآن می توان از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از کتاب «نهج القرآن» در کرمانشاه برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب «نهج القرآن» در کرمانشاه برگزار شد