مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 18:252021-11-01بين الملل

بنت و ماکرون توافق کردند موضوع جاسوس افزار اسراییلی محرمانه حل و فصل شود


یک مسؤول اسراییلی امروز، دوشنبه اعلام کرد، نخست وزیر این رژیم و رییس جمهوری فرانسه توافق کردند با مساله جاسوسی پگاسوس به صورت محرمانه تعامل کنند.

- بنت و ماکرون توافق کردند موضوع جاسوس افزار اسراییلی "محرمانه" حل و فصل شود یک مسؤول اسراییلی امروز، دوشنبه اعلام کرد، نخست وزیر این رژیم و رییس جمهوری فرانسه توافق کردند با مساله جاسوسی پگاسوس به صورت محرمانه تعامل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از لوموند فرانسه، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه برای اولین بار از زمان بحران جاسوس افزار پگاسوس در حاشیه اجلاس نشست آب وهوایی سازمان ملل کوپ26 ملاقات کردند.

به گفته این مسؤول، دو مقام توافق کردند با مساله سوءاستفاده از برنامه جاسوسی پگاسوس رژیم صهیونیستی به شکل محرمانه تعامل داشته باشند.

این مقام گفت، دو طرف توافق کردند با این مساله علاوه بر حفظ محرمانگی آن به شکل حرفه ای و شفاف برخورد کنند.

اشغالگران اسراییلی در حال تحقیق درباره این مساله هستند که آیا برنامه پگاسوسی متعلق به شرکت ان اس او که تلفن های همراه را هک کرده در سطح جهانی مورد سوء استفاده قرار گرفته است یا نه؟ وزارت جنگ این رژیم بر صادرات ابزارهایی که برای حملات هکری نظیر پگاسوس استفاده می شوند، نظارت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنت و ماکرون توافق کردند موضوع جاسوس افزار اسراییلی محرمانه حل و فصل شود

بنت و ماکرون توافق کردند موضوع جاسوس افزار اسراییلی محرمانه حل و فصل شود