مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 19:302021-11-01بين الملل

تظاهرات فعالان محیط زیستی هم زمان با اجلاس گلاسکو


هم زمان با برگزاری بیست وششمین اجلاس بین المللی آب و هوایی در گلاسکو (کاپ26)، صد ها تن از فعالان زیست محیطی در نقاط مختلف شهر دست به تظاهرات زده و با سردادن شعار هایی خواستار تعهد سران کشور ها به انجام اقداماتی شدند که روند گرم شدن زمین را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، اعضای گروه قیام علیه انقراض در ایستگاه قطار گلاسکو، مکانی که این روز ها محل تردد بسیاری از هیات های شرکت کننده در کاپ26 است تجمع کرده و تصویر چشمی را حمل می کنند به کنایه از اینکه نگاه جهانیان به نتیجه این اجلاس دوخته شده است.

گرتا تونبرگ سلبریتی محیط زیستی هم به همراه گروهی از معترضان زیست محیطی مقابل محل برگزاری اجلاس تجمع کرده و پارچه نوشته هایی را حمل می کنند که روی آن نوشته است وعده بس است و تغییرات اقلیمی را جدی بگیرید.

تونبرگ پیشتر گفته بود که به اجلاس آب و هوایی دعوت نشده است.

گروهی از معترضان هم با پوشیدن لباس های مخصوص، خود را به شکل رهبران برخی قدرت های جهانی درآورده و شعارنوشته هایی حمل می کنند که با کنایه به گرمایش زمین نوشته است هوا داغ است همچنین سایر گروه های زیست محیطی، حقوق بشری، سیاسی و اجتماعی قرار است در روز های آینده در گلاسکو تظاهرات کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات فعالان محیط زیستی هم زمان با اجلاس گلاسکو

تظاهرات فعالان محیط زیستی هم زمان با اجلاس گلاسکو