مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 19:552021-11-01اقتصادي

سد عنبران تا آخر سال به بهره برداری می رسد


سد عنبران در شهرستان نمین در مرحله تکمیل و بهره برداری قرار دارد که امیدواریم تا پایان امسال به مرحله آبگیری و افتتاح برسد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان نمین گفت: سد عنبران در شهرستان نمین در مرحله تکمیل و بهره برداری قرار دارد که امیدواریم تا پایان امسال به مرحله آبگیری و افتتاح برسد.

عاطف ناصری در جریان بازدید از سد عنبران و پروژه آبرسانی به شهر مرزی عنبران و نمین اظهار کرد: ظرفیت این سد خاکی یک میلیون متر مکعب است که با هزینه ای بالغ بر 54 میلیارد تومان عملیات اجرایی آن انجام شده و تکمیل این پروژه نیازمند 45 میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

وی تصریح کرد: با تکمیل این سد امیدواریم توسعه کشاورزی و حتی گردشگری را در منطقه شاهد باشیم و در کنار آن تقویت آبخوان ها و همچنین منابع آبی چشمه، قنوات و سایر منابع زیرزمینی را شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان نمین گفت: این سد با پیشرفت 64 درصد در حال اجراست که بیش از 420 هزار متر مکعب خاکبرداری انجام شده و عملیات بتن ریزی در حال انجام است.

ناصری افزود: در سفر اخیر رییس جمهور به استان اردبیل با بازدید وزیر نیرو قرار شد 300 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شود تا در زمانبندی مشخص تا پایان سال این طرح تحول آفرین در منطقه راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد عنبران تا آخر سال به بهره برداری می رسد

سد عنبران تا آخر سال به بهره برداری می رسد