مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 20:052021-11-01اقتصادي

هیچ پروژه ای در اردبیل بدون پیوست پدافند غیرعامل حق اجرا ندارد


مدیرکل پدافند غیرعامل استان اردبیل به ضرورت پیوست پدافند غیرعامل در اجرای پروژه های مختلف تاکید کرد و گفت: از پروژه های فاقد این پیوست در هر حوزه ای جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا علیپور شامگاه دوشنبه در برنامه زنده تلویزیونی شبکه سبلان اظهار کرد: بعضی از الزامات پدافند غیر عامل مانند مشکل اخیر جایگاه های سوخت کشوری بوده و در استان قابل حل نیست و باید از مرکز تدابیری اندیشیده شود.

وی به الزامات پیوست های پدافند غیر عامل در استان اشاره کرد و گفت: در استان یک سری اقداماتی انجام شده است برای مثال وظیفه کارگروه صنعت، معدن و تجارت این است که 20 درصد از نانوایان استان در شهرستان ها و مرکز استان را به سوخت دوگانه مجهز کند چنان چه زمانی گاز استان در اثر یک سری اتفاقات قطع شد بتوانند با سوخت جایگزین خدمات ارائه کنند که هم اکنون همین درصد از نانوایی های استان دوگانه سوز هستند.

علیپور ادامه داد: سازمان پدافند غیر عامل به عنوان دبیر خانه عمل می کند و در استان، استاندار رییس شورای پدافند غیر عامل است در شهرستان ها هم فرماندارها به عنوان رییس شهری پدافند غیر عامل حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته پروژه های بزرگی که از اعتبارات ملی برخوردار بودند الزامات پدافندی نداشتند یا لازم نبود اما اکنون اجبار شده است چنانچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ پروژه ای در اردبیل بدون پیوست پدافند غیرعامل حق اجرا ندارد

هیچ پروژه ای در اردبیل بدون پیوست پدافند غیرعامل حق اجرا ندارد