مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 20:202021-11-01بين الملل

ترکیه باوجود تهدیدات آمریکا به خرید سامانه اس 400 ادامه خواهد داد


یک مقام وزارت دفاع ترکیه تاکید کرده که این کشورش از برنامه های خود درباره خرید سامانه دفاع موشکی «اس -400» عقب نشینی نخواهد کرد.

- به نقل از ترکیش مینت، با وجود تهدیدات آمریکا علیه ترکیه در ارتباط با خرید سامانه موشکی اس 400، اما یک مقام وزارت دفاع ترکیه تاکید کرده که این کشور از برنامه های خود درباره خرید سامانه دفاع موشکی اس -400 عقب نشینی نخواهد کرد.

این مقام وزارت دفاع ترکیه که نام آن اعلام نشده، گفته است: هیچ تغییری در نگرش ما در مورد اس -400 ایجاد نشده است و آنها در صورت لزوم مستقر خواهند شد.

همزمان پینار کارا افسر اداره ارتباطات وزارت دفاع ترکیه از دور جدید نشست مشترک نمایندگان این کشور و آمریکا بر سر موضوع قرارداد جنگنده های اف - 35 خبر داد.

بر اساس این گزارش، کارا در گفتگو با خبرنگاران در آنکارا اعلام کرد: هیئت های وزارت دفاع ترکیه و آمریکا قصد دارند تا چند ماه دیگر دومین نشست خود درباره جنگنده های F-35 را در واشنگتن برگزار کنند.

به گفته وی، این دیدار برای رفع اختلافات در خصوص پروژه F-35 و مسائل مالی مرتبط با آن خواهد بود.

لازم به ذکر است، اظهارات این مقام ارشد ترکیه در حالی بیان می شود که پیشتر یازده نفر از نمایندگان دموکرات و جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به رییس جمهور و وزیر امور خارجه این کشور، خواستار جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه باوجود تهدیدات آمریکا به خرید سامانه اس 400 ادامه خواهد داد

ترکیه باوجود تهدیدات آمریکا به خرید سامانه اس 400 ادامه خواهد داد