مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 20:352021-11-01سياسي

آقای جبلی وسط میدان مین آمده!


درباره ی طرح تحول صداوسیما معتقد است: آقای جبلی وسط میدانی آمده که واقعا شبیه به میدان مین است اما می شود از این چنبره راحت خارج شد و فضا را تغییر داد.

- بهشتی پور در گفت و گویی با ایسنا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تحول صداوسیما به منظور جلب اعتماد بیشتر مخاطب، با آمدن ریاست جدید در کدام بخش ها اولویت دارد، اظهار کرد: آقای جبلی به چند دلیل اصلاحات را از خبر و تحلیل های سیاسی شروع کردند؛ دلیل اول اینکه خودشان در این زمینه تخصص دارند.

فردی تحلیلگر و دست به قلم بوده اند.

در معاونت سیاسی کار کرده اند.

در العالم کار کرده اند و اصلا در بخش خبری بزرگ شده اند و تجربه خیلی خوبی در زمینه بحث خبر و تحلیل آن دارند؛ بنابراین اصلاح را از جایی آغاز کردند که خودشان تخصص بیشتری دارند.

وی ادامه داد: دلیل دوم اینکه آقای جبلی همکاران بسیار خوبی دارند که در این زمینه می توانند به ایشان کمک کنند که تاکنون از آنها در صداوسیما استفاده نمی شد.

ایشان این افراد را به کار گرفته و در معاونت سیاسی و برون مرزی از آنها استفاده می کند و به نظرم باید این اصلاح را با یک نیروی انسانی مبتکر و با انگیزه انجام دهند و ظاهرا تیمی هم دارند و یک یا علی(ع) گفته و وسط میدانی آمده که واقعا شبیه به میدان مین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای جبلی وسط میدان مین آمده!

آقای جبلی وسط میدان مین آمده!