مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 20:502021-11-01ورزشي

با کشتی ایران در اسلو پس از کمی شادی!


رقابت های جهانی کشتی در هر دو بخش آزاد و فرنگی با موفقیتی بی سابقه برای ایران به پایان رسید و البته ابعاد کمتر دیده شده ای هم داشت که اهل فن در صورت عدم توجه به آن نمی توانند موفقیت های آتی را رقم بزنند.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ مصطفی معدنی ثانی: شهر سرد و برفی منطقه اسکاندیناوی سال های سال در خاطر کشتی ایران باقی خواهد ماند.

شش فینال در آزاد و کسب سه طلا و سه نقره، چهار فینال در فرنگی و کسب هر چهار طلای ممکن، مجموع هفت مدال طلای تیمی که باعث شد حتی بدون داشتن سهمی از مدال های زنان، ایران بالاتر از روسیه و آمریکا از نظر مدالی قهرمان شود.

شکسته شدن طلسم تیلور توسط یزدانی، تکرار طلای گرایی، طلاهای ارزشمند اوزان فوق سنگین توسط جوانانی مانند زارع و یوسفی تنها بخشی از رخدادهای خوبی بود که در اسلو توسط دلاور مردان کشتی ایران رقم خورد.

نکاتی که به آن اشاره شد مواردی بود که به چشم همه مخاطبان و مردم کشتی دوست ایران آمد.

بابت این موفقیت ها شادمانی کردند، جشن گرفتند، کامیابی ها را در صفحات اجتماعی شان به اشتراک گذاشتند و بابت احیای مجدد کشتی ایران در سطح جهانی اشک شوق ریختند.

در کنار تمام این شادمانی ها و تبریک ها البته نکات مهمی هم وجود دارد که بدون قصد برای لوث کردن قهرمانی ها و افتخارات آزاد و فرنگی کاران ایران در مسابقات جهانی به آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کشتی ایران در اسلو پس از کمی شادی!

با کشتی ایران در اسلو پس از کمی شادی!