مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 21:552021-11-01سياسي

پیکر شهید «فیض بیگدلی» شناسایی شد


شهید صفرعلی فیض بیگدلی یکی از این شهدای مفقودالاثر بود که پیکر مطهرش پس از گذشت 38 سال با انجام آزمایش DNA شناسایی شده است.

- غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه و جمعی از مسئولین شهری با حضور در منزل شهید صفرعلی فیض بیگدلی، خبر شناسایی هویت این شهید گرانقدر را به خانواده این شهید اطلاع دادند.

حقایق پور در حاشیه این دیدار با بیان اینکه صبوری و استقامت خانواده شهدای مفقودالاثر قابل ستایش است، گفت: شهید صفرعلی فیض بیگدلی یکی از این شهدای مفقودالاثر بود که پیکر مطهرش پس از گذشت 38 سال با انجام آزمایش DNA شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد استان قزوین با اشاره به نحوه شناسایی پیکر شهید، ادامه داد: پیکر مطهر این شهید پنج سال پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست وجوی مفقودین به وطن بازگشت و از آن جا که همراه شهید مدارک شناسایی نبوده است این پیکر مطهر در استان سمنان به عنوان شهید گمنام تشییع و به خاک سپرده شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، وی افزود: شهید صفرعلی فیض بیگدلی، اول آبان ماه 1309 در روستای زاغج از توابع شهرستان خدابنده استان زنجان به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید «فیض بیگدلی» شناسایی شد

پیکر شهید «فیض بیگدلی» شناسایی شد