مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 23:552021-11-01سياسي

16 مانع اجرای سندتحول بنیادین در آموزش و پرورش


عضو شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی موانع اجرای سند تحول بنیادین را برشمرد و گفت: عدم حمایت نظری و عملی از سوی مسئولین وزارت آموزش و پرورش را می توان از جمله علل عدم توفیق در اجرای سندتحول دانست.

- حسین احمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همه ملت ها آموزش و پرورش را مهمترین مبنا برای سازندگی و ارتقای سرمایه انسانی در عرصه های مختلف می دانند اظهار کرد: توجه به آموزش وپرورش در نظام اسلامی با توجه به لزوم احیای تمدن اسلامی و تربیت انسان های اخلاقی متقی، عالم و تربیت یافته در همه جنبه ها، امری ضروری تر و ابزاری راهگشاتر است.

وی افزود: رسیدن به این آرمان نیازمند نقشه راهی بود که پس از تلاش های فراوان منتهی به تهیه و تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد.

عضو شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی با اشاره به اینکه این سند در صدد بود با ترسیم مبنای دینی ملهم از جهان بینی، انسان شناسی و معرفت شناسی الهی بسیاری از کاستی های اعتقادی از جمله توجه صرف به عقل ابزاری، توجه به اندیشه های لیبرالیستی و اندیشه های عمل گرایی پراگماتیسم و اصالت عمل و سود راهی به سمت تربیت انسانی منطبق با مبانی قرآن کریم و سنت معصومین و در تراز نظام بگشاید گفت: با دقت عالمانه، بررسی های گوناگون و صرف وقت و انرژی بسیار، سند تحول پس از تصویب در شورای عالی آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 مانع اجرای سندتحول بنیادین در آموزش و پرورش

16 مانع اجرای سندتحول بنیادین در آموزش و پرورش