مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 04:202021-11-02ورزشي

ابهامات عجیب آیین نامه هیات های ورزشی/ قدرت ویژه مدیران کل ورزش!


آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی ورزشی استانی و شهرستانی در حالی برای اجرا ابلاغ شده که بررسی موشکافانه ماده ها و بندهای مختلف آن، ابهامات و پرسش های مختلفی را به همراه داشته که بعضاً نگرانی هایی را نیز ایجاد کرده است.

- ابهامات عجیب آیین نامه هیات های ورزشی/ قدرت ویژه مدیران کل ورزش! آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی ورزشی استانی و شهرستانی در حالی برای اجرا ابلاغ شده که بررسی موشکافانه ماده ها و بندهای مختلف آن، ابهامات و پرسش های مختلفی را به همراه داشته که بعضاً نگرانی هایی را نیز ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی ورزشی استانی و شهرستانی از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با استناد به اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران مصوب 14 مهر سال 98 و 15 اردیبهشت سال 1400 هیات وزیران تهیه و تصویب شد و در نهایت از وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون های ورزشی ابلاغ شد تا جهت اجرا در مجامع عمومی فدراسیون ها به تصویب برسد.

بر اساس آیین نامه مربوطه، هیات ورزشی استان های کشور، موسسه غیردولتی و با فعالیت نامحدود به عنوان بالاترین مرجع ذی صلاح عهده دار اداره رشته/ رشته های ورزشی در استان است که از سوی فدراسیون به رسمیت شناخته شده یا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات عجیب آیین نامه هیات های ورزشی/ قدرت ویژه مدیران کل ورزش!

ابهامات عجیب آیین نامه هیات های ورزشی/ قدرت ویژه مدیران کل ورزش!