مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-02پزشكي

کرونا در کرمانشاه 9 قربانی گرفت/ خانه به خانه برای تزریق واکسن


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: انجام واکسیناسیون کرونا به صورت خانه به خانه توسط پرسنل بهداشتی استان در حال انجام است.

- ابراهیم شکیبا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت استان به لحاظ  بیماری خانه به خانه در شهرستان کرمانشاه خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت افزایش پوشش واکسیناسیون کووید 19 در پیشگیری از گسترش بیماری و کاهش مرگ و میر در سطح جامعه، تیم سیار واکسیناسیون با همکاری مرکز فوریت های پزشکی در سطح شهرستان کرمانشاه جهت واکسیناسیون گروه های هدف وبا تاکید بر جمعیت روستایی، دانش آموزان، اصناف،کارگران، مادران باردار و ساکنین حاشیه شهرها راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در روستاها و حاشیه شهرها واکسیناسیون به صورت خانه به خانه در حال انجام است و این برنامه تا رسیدن به هدف مورد نظر به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

شکیبا خاطرنشان کرد: این طرح توسط بهورزان و مراقبین سلامت انجام می شود و امیدواریم با تلاش پرسنل بهداشت، در روزهای آینده استان کرمانشاه به پوشش مطلوبی از نظر واکسیناسیون برسد.

وی در پایان متذکر شد: به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا، علاوه بر تزریق دو نوبت واکسن باید اقدامات بهداشتی را جدی گرفته و پروتکل های بهداشتی رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در کرمانشاه 9 قربانی گرفت/ خانه به خانه برای تزریق واکسن

کرونا در کرمانشاه 9 قربانی گرفت/ خانه به خانه برای تزریق واکسن