مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-02اقتصادي

طرح دریای برکت در گلستان اجرا می شود


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: طرح دریای برکت با هدف ایجاد اشتغال، بهبود تولید آبزیان و سرمایه گذاری بر روی طرح ها و ایده ها در گلستان اجرا می شود.

- اظهار کرد: طرح دریای برکت با هدف ایجاد اشتغال، بهبود تولید آبزیان و سرمایه گذاری بر روی طرح ها و ایده های کسب وکار نوآورانه در گلستان اجرا می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: این طرح را با تمام زنجیره های تولید در گلستان ایجاد کرده و سه هزار شغل در استان ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح دریای برکت در گمیشان، بندرترکمن و بندرگز اجرایی خواهد شد، گفت: تمام ساختارهای موجود در این طرح در نظر گرفته شده و با ایجاد زیرساخت ها، آن را به مردم واگذار می کنیم.

سلمان زاده بیان کرد: این طرح پنج ساله بوده و در آن تمام مسائل تفریحی، گردشگری دریایی و غیره دیده شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان با بیان اینکه طرح دریای برکت از یک سال گذشته در استان مطرح شده است، اضافه کرد: یکی از مشکلات پیش روی این طرح عدم لایروبی سواحل گلستان از جمله خواجه نفس و گمیش تپه است که باید آن را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: در سال گذشته هم طرح پرورش ماهی در قفس را آغاز کرده که تاکنون 10 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت و برای 200 نفر هم شغل ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دریای برکت در گلستان اجرا می شود

طرح دریای برکت در گلستان اجرا می شود