مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-02حوادث

مرگ کارگر نانوایی براثر آتش سوزی در قروه


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قروه از آتش سوزی یک واحد نانوایی در این شهرستان به دلیل انشعاب غیرمجاز خبر داد که در اثر این حادثه یکی از کارگران این واحد فوت کرد.

- علی ناصری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اظهار داشت: یک واحد نانوایی در یکی از محلات مرکز شهر عملیاتی به محل حادثه اعزام شد و کارگران نانوایی را از آتش سوزی به وجود آمده نجات دادند.

وی در مورد جزییات این حادثه آتش سوزی افزود: نشت گاز در محیط نانوایی موجب بروز موج آتش سوزی می شود و 2 کارگر نانوایی دچار سوختگی شدید می شوند و با همکاری نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی قروه منتقل می شوند.

کارگر نانوایی با 70 درصد سوختگی به سنندج اعزام شد رییس اورژانس پیش بیمارستانی قروه نیز در مورد وضعیت مصدومان سانحه آتش سوزی نانوایی در این شهرستان گفت: یکی از مصدومان با درصد سوختگی کم به صورت سرپایی مداوا شد و دیگر مصدوم با حدود 70 درصد سوختگی عملیات لوله گذاری تنفسی و ثابت نگه داشتن وضعیت جسمانی او انجام شد.

شاهرخ محمدی در ادامه افزود: شدت جراحات و سوختگی یکی از کارگران نانوایی که حدود 55 سال سن داشت به قدری وخیم بود که برای مداوا به بیمارستان کوثر سنندج اعزام شد و عملیات مراقبت و بستری او به این مرکز درمانی واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ کارگر نانوایی براثر آتش سوزی در قروه

مرگ کارگر نانوایی براثر آتش سوزی در قروه